wtorek, 11 listopada 2014

Coś w podziękowaniu ;)

Czy może być coś słodszego od Rossiaczka ? ♥♥♥
ALE DO RZECZY!
Piszę ten post bo mam dla was ważne wiadomości!!!!!!!!!!!!!
Może zacznijmy od tej dobrej.
OKAY.
Siedzę rano i pijąc kawę z mlekiem piszę jakieś ciekawe rzeczy w pamiętniku z ostatnich dni.
Cofam kartkę o dwie strony i widzę datę : 15.10 i wpis:
'Chyba padnę ze szczęścia bo mam już 18 tyś wejść na blogu!!!!♥'
Dzisiaj chodząc na bloggera widzę 25.300 tyś wejść!
Boże! ZA CO? WCIĄŻ NIE WIERZĘ!
JESTEŚCIE NAJLEPSI KOCHANI ♥♥♥♥♥♥
Więc coś mnie natchnęło i napisałam rozdział pierwszy na drugim blogu.
http://connect-ourstars.blogspot.com/
Błagam was przeczytajcie ! ♥
Dodałam tam także nowy zwiastun więc obejrzyjcie jest megaaaa ♥
Zostawcie po sobie ślad bo ten blog dopiero co wystartował chcę wiedzieć co myślicie! 
A zła wiadomość..
Nie mam pomysłu na nowy rozdział na tym blogu!
Mam ułożone po kolei wydarzenia (będziecie zadowoleni z Raury)
Ale nie potrafię złożyć tego w całość xD
Napisałam do słodkiej i myślę że mi pomoże coś napisać.
Także ten.. ja już lecę i nie zamulam !
Wasza Hazellxx
Och zapomniałabym o czymś !
Mam tumblr'a zajrzyjcie http://hazellxxlancaster.tumblr.com/

8 komentarzy:

  1. Mam pytanie.Gdzie jest zwiastun?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam! xD dopiero zauważyłam że nie zaznaczyłam żeby się strona wyświetliła już to robię xD

      Usuń
  2. Przeczytałam rozdział i bardzo mi się podoba :)
    Życzę weny i czekam na rozdział ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się nie mogę doczekać wpisu na tym blogu ! <3 Jesteś najlepsza !

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG *,* gratuluję tylu tysi wyświetleń i życzę drugich tylu ;)
    Poza tym zapraszam http://long-is-the-road-to-happiness.blogspot.com/
    Mea ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczekam na nowy rozdział i DZIĘKUJĘ za Raurę -Paula

    OdpowiedzUsuń
  6. Bazinga! ☆☆☆☆☆

    OdpowiedzUsuń