niedziela, 27 lipca 2014

...Notka...

Hej ;3
Wiecie że pewnie miał być dzisiaj rozdział prawda?. Z góry was przepraszam ale.. nie będzie go. Mam do was tylko jedno pytanie (wiem że nie chce wam się komentować ale to ważne). Mam w domu ,,gościa" przez co mama zabrania mi pisać. Także rozdział mógłby pojawić się dopiero 12..13 sierpień. Wiem że to długo i mogę stracić czytelników ale żałujcie że nie widzicie mojego wyrazu twarzy podczas pisania tej notki. Przysięgam wam że kiedy tylko sięgnę po laptop zaraz jest awantura ,,Zajmij się nią a nie te głupoty wypisujesz który i tak nikt nie czyta!". Ci którzy wiedzą jakie jest moje imie i nazwisko i mają mnie na fb lub są w grupie #PolishLauratics  pewnie widzą że nawet długo mnie na fb nie było. Chciałabym tylko spytać czy mam zrezygnować z pisania czytaj.usunąć tego bloga, czy zaczekalibyście do tego 12 na rozdział. Chcę żebyście wiedzieli że pisać dla was to ogromna radość i moja pasja...ale jeżeli nikomu nie będzie chciało się po prostu napisać w kom. "zaczekam" bądź "usuń" to wiecie..łzy już totalnie mi lecą po policzkach. Najbardziej chyba zależy mi na opinii Żelko Jadka i _Unpredictable_ ale kocham was wszystkich i jestem wam bardzo wdzięczna za te ponad 10 tysięcy wyświetleń. Wiecie dla początkującego to ogromna satysfakcja. Umieszczę również ankietę w której będziecie mogli głosować. Błagam was każdy wasz komentarz się liczy będę sprawdzała komentarze co godzina bo będę tak ciekawa co mi powiecie kochani ♥ Czekam na wasze zdanie i pamiętajcie że uwielbiam dla was tworzyć ♥♥♥
Nie wiem jak zakończyć tę notkę więc.. może do napisania :)

31 komentarzy:

  1. Oczywiście, że zaczekam ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie ze zaczekam ^_^ blagam chociaz ty nie usuwaj... większość blogów ktore czytam, usuwają :( to jest jedyny "kryminalny" blog jaki czytam i jest wspaniały! Zaczekam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. zaczekam. Usunąć ?! Zwariowałaś ?! Nie będziesz pisać 2 tygodnie, wielkie mi co .. Oczywiście zaczekam, jak chyba każdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczekam. Ja Rozumiem, będzie mi smutno ale zaczekam, nie odkleję się od ciebie kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Na takie rozdziały warto czekać, więc zaczekam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczekam :) Ten blog jest jednym z moich ulubionym, a ty utalentowaną pisarką :D Uwielbiam czytać co zmajstrujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście , że za czekam. Są wakacje i było wiadomo, że nie zawsze będzie czas na pisanie, wiec się nie martw zwłaszcza, że sprawia Ci to tyle radości.☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście że będę czekać. I tak będę dopiero po 11 sierpnia w domu, a tu mi internet zamula, więc. Czekam.

    OdpowiedzUsuń
  9. No co ty, nie usuwaj. Wakacje są po to, żeby z nich korzystać, nie każemy ci siedzieć ciągle przed komputerem (czy na czym tam piszesz rozdziały xd). Wszyscy zaczekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że zaczekam. na Twoje rozdziały warto czekać! I pod żadnym pozorem nie usuwaj bloga! Kocham go!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaczekam, zaczekam nawet 1000 lat ;) Twój blog jest jednym z moich ulubionych. Nawet nie waż się go usuwać!!!!!! :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekałam, czekam i zawsze będę czekać <3 Piszesz genialnie i zaczekam nawet do września, bo uwierz mi, że warto :) Mam nadzieje ,że next będzie długi , nawet jeżelo mam czekać dłużej ;3
    Krótko mówiąc
    ZACZEKAM :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekałam i czekać będę. <33

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaczekam, bo warto :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaczekam oczywiście!
    Nie wytrzymałabym chyba, gdybyś usunęła. Pierwszy raz spotkałam się z takim opowiadaniem i bardzo mnie zaciekawiło.
    Ja czasami dodaję rozdziały po miesiącu, więc ten czas ile ty potrzebujesz, szybko minie. Wkońcu wakacje, trzeba korzystać! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. czekam ,będę czekać! nigdy cię nię opuszczę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaczekam! Nawet rok poczekam,bo mimo, że czytam tego bloga od przedwczoraj to go KOCHAM!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaczekam ♥ Dla ciebie mogę poczekać całe życie ;-;

    OdpowiedzUsuń
  19. ZACZEKAM, bo warto <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaczekam.
    Zaczekam, bo na takie rozdziały warto czekać do końca życia...
    W takim razie klasyczna gadka:
    Czekam na next ^ ^
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaczekam...bo nie ma innej możliwości<3

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam na rozdział, bo historia bardzo mnie wciągnęła. A tak w między czasie przesyłam nominację do LBA. Szczegóły u mnie: http://r5story-myfanfiction.blogspot.com/2014/08/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczywiście, że będę czekać! !! Do 12 już niedługo! ! Kocham twojego bloga.
    Wariatkaaa <3

    OdpowiedzUsuń