środa, 3 września 2014

Ważna informacja ;3

Cóż moi kochani mam dla was newsa :D
Muszę przełożyć rozdział na niedzielę. Mam teraz strasznie dużo spraw do załatwienia.
Do tego dochodzi szkoła z której wracam o 16 :/
Rozdział byłby w piątek ale skasowałam to co napisałam bo jedna rzecz mogłaby was wszystkich wkurzyć -,- wiecie Ross i amputacja nogi? To jakaś chora parodia ,,Gwiazd naszych wina"?
Tak tak jestem #FaultFanatic.
Co do drugiego bloga nie martwcie się nie będzie to kopia GNW.
To będzie całkiem inna historia.
Bardzo przepraszam za przełożenie i liczę na jakiś komentarz pod tym postem ;D
Szczególnie od moich kochanych komentatorek:
Wiernej czytelniczki, Słodkiej Czekoladki, Karci Lynch, Tinsley,i Natali ♥
Hazel & Gus ♥
 

7 komentarzy:

  1. Nic się nie stało :)
    Czekam na next <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh tam bez przesady, ale dziękuję. To miłe, że uważasz, że jestem kochana ♥ Mam nadzieję, że naprawdę nie amputują mu nogi... :( Nic się nie stało pysiek, że przekładasz rozdział na niedzielę <3 Tym niecierpliwiej będę go wyczekiwać ^^ Mi nie przeszkadzałoby gdyby twój blog był wierną kopią "Gwiazd Naszych Wina", bo cokolwiek nie napiszesz jest cudowne <3
    Wpadnij do mnie:
    chce-ci-tylko-pomoc-raura.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś kochana.....ale serio ja będę czekać choćby wieczność. Ale chyba nie będzie aż tak długo c'nie? Bo ja nie wytrzymam tak długo bez tych pięknych rozdzialików. Dobra przesłodziłam..ale to wszystko przez tą czekoladę....hahahha....A nie moge się doczekać rozdziału na NEW BLOG....poza tym też uwielbiam Gwiazd Naszych Wina więc...zakocham się w nim od razu...wiem napisałaś że nie będzie to kopia....ale i tak będzie sweet. Dobra ja już nie przynudzam. Czekam na nexta.....buziaki kochana<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow nawet nie masz pojęcia jak dobrze Cię rozumiem... Moja szkoła to też jakaś studnia bez dna... :( Bardzo Cię przepraszam, że dopiero teraz dodaję komentarz ale jak już mówiłam, to wszystko przez państwową instytucje zwaną "szkoła" :(
    Nawet nie wiesz jak mi miło :) Mam na myśli, że liczysz na mój komentarz ;) To naprawdę miłe gdy ktoś docenia to co robisz. Bądź spokojna nadal będę to robić (czasem z opóźnieniem ale komentować będę na pewno ;)) Dziękuję ;*
    A co się tyczy samej notatki to oczywiście POCZEKAMY ;D Przecież na twoje rozdziały zawsze warto czekać, zresztą zawszę to powtarzam i mam nadzieję, że wiesz o tym :) Bardzo Cię rozumiem szkoła to kiedyś nas wszystkich zrujnuje ;D Także się nie martw Kochana ;* Nie jesteś sama łączę się w bólu z Tobą xD Poczekam tyle ile będzie trzeba (mam nadzieję że jednak niedługo ;D)
    Poważnie? Amputacja? No nie tego to ja nie przyjmuję xD Ale żeby było jasne to Twój blog, Twoja wizja i pomimo tego "co z tym" zrobisz ja i tak będę bloga czytała, więc o to możesz być spokojna ;*
    Co tam jeszczę, oczywiście weny Ci życzę (bardzo bardzo dużo xD) Pamiętej łaczę się z Tobą w bólu :) "Szkoła"... Tiaa... ;\ (Kto to wymyślił?*,*) Tak więc trzymaj się cieplutko, czekam na nexta (tyle ile będzie trzeba ;D) i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń